Schulhaus Haselhalden

Adresse: Haselhalden 27, 8493 Saland
E-Mail: haselhalden@schulebauma.ch
Öffnungszeiten: Mo - Fr: 8.00 – 12.00 / Mo, Di, Do, Fr: 13.30 – 16.30, ohne Schulferien

Verschiedene Ansichten des Schulhauses Haselhalden

Das Schulhaus Haselhalden beherbergt 6 Primarklassen und 1 Kindergartenabteilung. Im Schuljahr 2023/24 besuchen etwa 110 Primarschüler und 20 Kindergartenkinder das Schulhaus Haselhalden.

Schulleiterin: Barbara Schoch Gübeli
I de Hasi
Refrain
I de Hasi, i de Hasi gömmer alli id Schuel, mal veruss am umeränne, mal am schwitze uf em Stuel, mal am singe, lache, lerne, mitenand oder für sich, zu de Hasi, zu de Hasi ghör au ich.

1. Strophe
In Saland ganz im Güene uss, da staht es Schuelhuus a de Töss. S’hätt vill Wiese, Bäum und Wägli rundum, ja, eusi Hasi isch halt s’Gröscht.

2. Strophe
Am Morge freu ich mich scho druf, all mini Fründe wieder z’gseh und wänn mir grad kä Prüefig händ, dänn gfallt mir d’Schuel grad no chli meh.

3. Strophe
Ich hocke scho di länschti Ziit i däre blöde Mathestund und ich gäbt mis ganze Sackgäld defür, dass di nächst Pause schnäller chunnt.

4. Strophe
Versteckis oder Ping Pong-match, chli tschute oder d’Stange uf, Dusse gönd eus nie d’Idee us, das isch de Hasi Pausegroove.

5. Strophe
Französisch, Handsgi, Mathe, Dütsch, au Englisch lernt da jedes Chind, mir mached witer, dass mir bald emal für eusi Zuekunft grüschtet sind.

Für den Text inklusive Melodie des Liedes "I de Hasi", klicken Sie hier.